نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
18124
-
الف
+

«سلمان خان»با یک فلم جدید در عید فطر 98

«سلمان خان» و «کاترینا کایف» در یک فلم جدید هم بازی می شوند.

همزمان با سالگیره 55 سالگی «سلمان خان» خبر هایی از جدیدترین فلم این هنرپیشه هندوستانی اعلام شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، در حالی که «سلمان خان» ستاره پرطرفدار سینمای هند تولد 53 سالگی خود را همراه دوستان و خانواده اش جشن گرفته بوده ، خبرهایی از جدیدترین نقش آفرینی اش در یک فلم درام اکشن اعلام شده است.

«Bharat» جدیدترین فلم «سلمان خان» به کارگردانی «علی عباس ظفر» است که از مهم‌ترین و پرانتظارترین کارهای امسال بالیوود نیز محسوب می‌شود.

عوامل این فلم نوید یک فلم بسیار مهیج را به طرفداران سلمان خان داده‌اند.

این فلم یک اثر درام اکشن است که در ابتدا قرار بود «پریانکا چوپرا» نقش مقابل «سلمان خان» را در این فلم بازی کند اما «پریانکا» به خاطر موضوع ازدواجش از این پروژه کناره گیری کرد و «کاترینا کایف» جایگزین او شد.

«سلمان خان» و «کاترینا کایف» در فلم های پرفروش و موفقی همچون «یک ببر بود» و «ببر هنوز زنده است» همبازی شده‌اند و یک بار دیگر این زوج موفق تکرار خواهند شد.

داستان این فلم برگرفته از داستان یک فلم کوریایی به نام «Ode to My Father» است که در سال ۲۰۱۴ به نمایش در آمد.

«Bharat» درمورد مردی است که روایت داستان زندگی‌اش از سال ۱۹۴۷ میلادی آغاز شده و در سال ۲۰۰۲ به پایان می‌رسد.

تیتر یک آنلاین نوشت : تابو، دیشا پتانی و سونیل گرول دیگر بازیگران این فلم هستند.

پیش تولید این فلم در ماه جون ۲۰۱۸ آغاز شد و «سلمان خان» طبق سنت مرسوم خود دوباره ۵ جون سال 2019 یعنی عید فطر را به عنوان زمان نمایش فلمش انتخاب کرده است.

سلمان‌خان در کنار عامرخان و شاهرخ‌خان، یکی از سه خان بزرگ بالیوودی است. 

این بازیگر مسلمان  اعتقادات خاص خود را دارد؛ سلمان خان معمولا هر سال فقط یک فلم روانه پرده سینماها می‌کند. این فلمها هم در زمان مشخصی از سال یعنی تعطیلات عید فطر، اکران عمومی می‌شوند. 

او می گوید این جشن و عید برایش همیشه خوش‌ چانسی همراه آورده است.

چندی پیش این ستاره سینمای بالیوود که در برنامه ای زنده حضور داشت، با شنیدن صدای اذان مودبانه از مقام مسئول درخواست می کند به احترام اذان سکوت کند. سکوت حاکم بر برنامه تا انتهای اذان ادامه می یابد و سپس برنامه از سر گرفته می شود.

همچنان وی به همراه 2 خان دیگر بالیوود در اعتراض به قتل عام زنان، کودکان و مردان مسلمان فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس در مراسمی که به اصطلاح برای گسترش روابط فرهنگی هند و رژیم صهیونیستی در بمبئی برگزار شده بود اشتراک نکرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر